Σελίδες

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΚΤΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Για την ιστορία θα πω πως εγώ προσωπικά ότι ανεβάζω στην σελίδα μου είναι προσωπικές μου γνώμες και μόνο,άλλα ότι ανάρτηση βγαίνει περνά πρώτα από κόσκινο η αλλιώς διευκρινίζω ότι πρόκειται για αναδημοσίευση.
Συγκεκριμένα τώρα για την ανάρτησή μου ''Επιθεση στον θεσμό του πρόεδρου της ομοσπονδιας'' εγώ έκανα αναδημοσίευση από το δικό σου blog  ''Συναδελφε''.Από το blog Σωματειο Θεσσαλίας,από την οποια αναρτηση πήρα απόσπασμα,αφού πρώτα επιβεβαίωσα το γεγονός απο το σωματείο μου,Σωματειο Κρήτης ,στην υποσημείωση τώρα γράφω προσωπικές απόψεις ότι καταδικάζω το γεγονός και δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κανένα.(όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται)
Επομενως  ΕΣΥ πρέπει να προσέχεις ,γιατί στο σχόλιό σου  αμφισβήτησες ανοιχτά τον πρόεδρο και τωρα πας να τα μαζεψεις με μια διευκρίνιση αφού η θητεία του πρόεδρου λήγει στις 19/01/2011  και έπρεπε να σε πάρει τηλέφωνο ο πρόεδρος να στο διευκρινήση αρα ΕΣΥ πετάς λάσπη ΕΣΥ δεν διασταυρώνεις αυτά που γράφεις και έβγαλες την προσωπική σου εμπάθεια.Φίλε μου εγώ δεν είμαι απο το πουθενά ανήκω στο Σωματείο Κρήτης με στιριζει και το στιριζω  και πάντα διασταυρώνω αυτά που ανεβάζω.Εγω απο τις φιλικες σελιδες δεν σε εχω βγαλει και ουτε προκειτε,εσυ εχεις βγαλει την σελιδα μου απο το blog σου,καθως και η  πελαγια το ιδιο.Και κατι τελευταιο λαθος μεριά διαλεξες φιλε