Σελίδες

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Διαβάστε ποιοι θέλουν να λέγονται συνάδελφοι

Tην παρακάτω δήλωση την έκανε κάποιος <<ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ>> στο φόρουμ εποχικός πυροσβέστης
στα πλαίσια μιας ελεύθερης συζήτησης,καμαρώστε πως  θέλουν κάποιοι να λέγονται συνάδελφοι.


Και έτσι για να σας ταρακουνήσω όλους γιατί μάλλον πολλοί δεν έχουν καταλάβει τι συμβαίνει εδώ να σας δηλώσω το εξής.

Συμμετείχα στον διαγωνισμό, έχω περάσει με μεγάλη βαθμολογία και τα περισσότερα μου δικαιολογητικά είναι πλαστογραφημένα. Αποτέλεσμα αυτού, είναι ότι ενώ έχω αποφοιτήσει πολύ μετά από το 1982, δεν διαθέτω απολυτήριο γυμνασίου, ούτε φυσικά ξένες γλώσσες.
Δυστυχώς για εσας όμως, κατέθεσα πλαστό απολυτήριο λυκείου, πλαστό proficiency και πλαστό δίπλωμα οδήγησης 5ης κατηγορίας. Όπως καταλαβαίνεται πέρασα και με μεγάλη βαθμολογία. Το δικό μου παράδειγμα ακολούθησαν και πολλοί άλλοι γνωστοί μου. Όλα αυτά βέβαια τα κατέθεσα ως απλές φωτοτυπίες, βάζοντας μια υπεύθυνη δήλωση μέσα οτι είναι γνήσια αντίγραφα των πρωτότυπων.
Καταλάβατε κορόιδα; Σας έφαγα την θέση. Κ εγώ και όλοι οι υπόλοιποι. Κ τρεχάτε εσείς να αγωνιάτε αν θα περάσετε ή όχι, αν ελέγξουν ποινικά και Ι για να πέσουν οι βάσεις.
Τι θα κάνετε για αυτό; Πως θα με βρείτε και πως θα πιάσετε την πλαστογραφία μου;;; Εγώ του χρόνου θα δουλεύω 5ετής, μαζί με άλλους που έκαναν το ίδιο πράγμα και θα σας δουλεύουμε και εσείς κορόιδα θα είσαστε στην απέξω και θα ψάχνετε ακόμα τι έφταιξε και τι δεν κάνατε σωστά. ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΚΟΡΟΪΔΑ;;;

Αναδημοσίευση από το φόρουμ http://epoxikos.forumotion.com/t786p15-topic

Υ.Γ.Στην θέση μου βρίσκονται πολλοί συνάδελφοι που περίμεναν άλλα και στον πίνακα είδαν άτομα με πλαστά δικαιολογητικά να βρίσκονται μέσα σε  αυτόν με υψηλή βαθμολογία ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ δεν θα περάσει.
Είδη γνωρίζω από ανεξάρτητες πήγες ότι άρχισε εξονυχιστικός έλεγχος όλων έναν προς έναν και έτσι θα παει κάθε κατεργάρης στον πάγκο του.
Έπεται συνέχεια.